Over nomeo
Wanneer kan ik support contacteren?
Je kan ons 24/7 bereiken via telefoon of e-mail voor alle vragen.
Tijdens onze kantooruren van 9-18 uur worden je vragen het snelst beantwoordt en kan je ook gebruik maken van de livechat-functie op onze website.
Ook buiten de kantooruren laten we je niet in de steek. We houden onze infrastructuur nauwlettend in de gaten en nemen zelf proactief actie als we merken dat er iets fout gaat. Als je toch een (dringende) vraag hebt die niet kan wachten tot de volgende werkdag, kan je ons ook 's nachts en tijdens het weekend bellen.
Gerelateerde vragen
-
Hoe werkt AnyDesk (remote support)?Over nomeo
AnyDesk is een klein, maar krachtig programma waarmee we support kunnen leveren op afstand. Met AnyD...
-
Is AnyDesk veilig?Over nomeo
AnyDesk is 100 procent veilig om te gebruiken. Het programma heeft een hoog beveiligingsniveau dankz...
-
Kan mijn domeinnaam vervallen zonder dat ik het weet?Over nomeo
Wij versturen 4 herinneringen als je domeinnaam het einde van zijn registratieperiode nadert....
-
Betaal ik een opzegvergoeding voor mijn domeinnaam?Over nomeo
Bij sommige registrars wordt er een opzegvergoeding aangerekend voor het opzeggen van domeinnamen, w...
-
Wanneer kan ik support contacteren?Over nomeo
Je kan ons 24/7 bereiken via telefoon of e-mail voor alle vragen. Tijdens onze kantooru...
-
Ontvang ik een factuur voor mijn aankoop?Over nomeo
Voor elke domeinnaam die je registreert of dienst die je activeert, krijg je een factuur toegestuurd...
-
Hoe kan ik mijn factuur betalen?Over nomeo
Je kan alle facturen terugvinden door in te loggen op jouw nomeo account en te navigeren naar het ta...
-
Kan nomeo bestanden op mijn computer openen via AnyDesk?Over nomeo
Onze medewerkers openen geen bestanden op jouw computer tijdens het gebruik van AnyDesk. We concentr...
-
Kan nomeo zonder mijn akkoord verbinden met mijn computer via AnyDesk?Over nomeo
Onze medewerkers kunnen geen verbinding maken zonder jouw toestemming. Ook wanneer je de verbindings...